Logo
تاریخ : يکشنبه 16 بهمن 1401
کد 6

ارتقای رتبه بین‌المللی دانشگاه بناب در جهان و منطقه

توسط موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام اعلام شد؛
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام در سال ۲۰۲۲ لیست جدید رتبه بندی دانشگاهها را اعلام کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب، دکتر علی حاجی بدلی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه پایگاه خبری نسیم بناب، از ارتقای رتبه دانشگاه بناب در مجامع بین المللی خبر داد و گفت: با تلاش و همت اعضای هیات علمی دانشگاه و همچنین همکاران حوزه پژوهش و فناوری، براساس داده ­های ارسالی توسط موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)،در سال ۲۰۲۲ شاخص H دانشگاه بناب به ۵۰ رسید که نشان از ارتقای سطح دانشگاه نسبت به سال گذشته می­ باشد.

وی در ادامه در خصوص جهش ویژه دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری اعلام کرد: سرعت روز افزون رشد تولیدات پژوهشی و فناوری  دانشگاه این نوید را می دهد که در سالهای آتی جهش خوبی در شاخص های کیفی و توسعه دانشگاه شاهد باشیم.
 
دکتر علی حاجی بدلی، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیات علمی، یاوران علمی و همچنین دانشجویان دانشگاه، درخشش اساتید دانشگاه در مجامع بین‌المللی را از جهش بزرگ دانشگاه در حوزه پژوهش برشمرد و گفت: حضور ۱۰ درصد از اساتید دانشگاه بناب در جمع پژوهشگران برتر ۲ درصد و هم‌چنین پژوهشگران برتر ۱ درصد برتر دنیا حاصل تلاش شبانه‌روزی خانواده بزرگ دانشگاه است و این مرکز چون نگینی درخشان در جنوب استان خودنمایی می‌کند.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 بهمن 1401
  • ساعت 11
  • توسط مدیر سایت مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh