Logo
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 3

سومین فراخوان طرح‌های پژوهشی ایران و ترکیه با عنوان شمس تبریزی

دانشگاه تبریز

سومین فراخوان طرح‌های پژوهشی ایران و ترکیه با عنوان شمس تبریزی

مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم با مشارکت دانشگاه تبریز در راستای دستیابی به رسالت دیپلماسی علم و فناوری، گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و فناوری کشور ترکیه (توبیتاک)، سومین فراخوان طرح‌های پژوهشی دو کشور با عنوان شمس تبریزی را برگزار می نماید.

این برنامه شامل حمایت از پروﮊه‌های مشترک پژوهشی محققان ایرانی و ترکیه‌ای در حوزه‌های فنی مهندسی، ارتباطات و اطلاعات، علوم مهندسی مواد، انرژی، علوم شناختی، علوم انسانی و اجتماعی، مهندسی کشاورزی و بیوتکنولوژی ، علوم پزشکی (تحت حمایت موسسه تحقیقات علوم پزشکی؛ نیماد) می باشد. لذا از پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری جهت مشارکت در این برنامه پژوهشی دعوت بعمل می‌آید.

فراخوان های اول و دوم این برنامه با ابتکار و مدیریت دانشگاه تبریز طیی دو سال گذشته انجام شده و هم اکنون طرح های برگزیده فراخوان های اول و دوم به تعداد ۴۴ طرح پژوهشی مشترک توسط پژوهشگران دو کشور در حال انجام می باشد.

علاقمندان جهت ثبت طرح‌نامه و مشارکت می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ به سامانه مرکز به نشانی www.rms.cissc.ir مراجعه نمایند.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 بهمن 1401
  • ساعت 12
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 98
نظرات شما
captcha refresh